Helt otroligt!!

JAG HAR FÅTT ETT JOBB =)))
Jag kan knappt fatta det. Året kan ju inte börja bättre.
Då kanske jag kan smida vidare på mina planer som jag nästan hade gett upp på ( men dom går jag inte in på nu =P )
Men det som jag var mest orolig över var inte jobbet utan att lämna min dotter så länge hos dagmamman.
Ja jag vet jag är en hönsmamma. Men hon är ju ändå mitt allt. Å jag vet att hon trivs jättebra där. Men det är nog för min egen del det gör ont att lämna henne. Men det var riktigt skönt med "vuxentid".
Men när jag lämnade henne imorse så gjorde det ont i hjärtat. Hon var inte varit hos dagmamman på över 3 veckor nu. Och jag hann bara stiga in hos dagmamman så sätter hon igång att gråta och vägrade att släppa mej =( Jag försökte prata lugnt med henne och en tjej där ville leka med henne. Men det var omöjligt. Så jag fick göra så som man ska göra. Pussa hejdå och sen gå. Å hon bara fortsatte att skrika. Mammahjärtat höll på att spricka. Men jag vet ju att hon slutar gråta och tycker det är jätteroligt där. Men det är inte skoj när hon gråter så.
Jag ringde 10 minuter senare till dagmamman och frågade hur det gick och då var det lugnt och hon lekte förfullt. Hon hade tittat argt mot ytterdörren och gråtit till eller rättare sagt mera morrat till. Hon tyckte väl att jag var dum som lämnade henne där =P
Men vi får se hur det går imorron!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ser fram emot att höra om planerna ;)

2011-01-17 @ 08:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0