Slutar på fredag!

Jaha då fick man sluta tidigare på jobbet...
Vet inte om dom vill bli av med en tidigare eller om dom bara försöker göra pinan kortare...
Vist känns det skönt att få förkorta de hela med 2 dagar, men samtidigt jävligt jobbigt.
Jag vill inte bara gå hemma och inte göra nått...
Vad ska jag nu hitta på? Jag kommer att få lappsjuka där ute alldeles själv.
Ska måla om i hallen men hur skoj är det när det mer känns som ett måste bara för att man inte har nått annat att göra..
Känner att det nu är tråkigt att leva!!

Men jag  är tacksam för att jag har min kära sambo att stötta mej på. Men jag tycker också synd om honom som får ta allt gnäll och skit när jag är nere.
Älskar dej hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Liselott

Du kan alltid komma och fika på jobbet och tjatta med oss på MSN vi kommer sakna dig massor. Kram

2009-03-26 @ 07:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0