Den stora Siffran!!

Igår fyllde jag ett år till. 30 år.
Jag ska ha fest nästa lördag så det kom inga och fikade den här helgen. Jo grannen och hans ungar kom över en vända på en fika. Jag fick en jätte fin blombukett.
Sen var det dax att göra sig iordning för att åka in till stan. Mamma, pappa, Ramona, Bellan och jag gick till Bowlaget och bowlade. Jag vann.
Sen satte vi oss på Åkanten och fikade och njöt av solen. Sen gick vi till Korfu och åt en 3 rätters middag. Den var mumma och jag fick min gratis för dom hade ett sånt erbjudande. (Å det gjorde ju inget)
Sen gick vi vidare till Buddy´s. Dom andra drack lite starkare grejer medans jag höll mej till mitt vatten.
Vid halv 11 på kvällen kände jag att det var dax att avrunda kvällen. Så mamma och pappa tog bussen hem och dom andra systrarna Eriksson fortsatte kvällen på krogen och jag åkte hem. Till ett tomt hem =( Gubben är ju i New York med jobbet så det var bara att försöka somna ensam. Saknar honom såå mycket!
Men det var ändå en helt underbar födelsedag. Tack familjen för att ni finns!
Å tack alla som hörde av er på min födelsedag =)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!!

Fyllde du inte 29 år i år??? Nä, jag är helt ute å cyklar! oj oj! GRATTIS igen! Kramar

2009-04-28 @ 10:47:04
URL: http://ulrikas.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0