Solig och underbar dag

Jag vaknade med världens nackspärr. Men det hindrar ingen när solen är framme. Jag gick över till grannen runt 11 snåret och snackade lite skit. Sen blev det en promenad med dom och lillCasper försökte lära sig cykla utan stödhjul. Det tog sig, men inte helt. Men innan sommaren så får man nog inte stopp på honom. Sen fikade vi en vända. Satt på deras trall och solade och snackade ännu mer =) Sen bestämde vi att vi skulle inviga grillen ikväll. Ska bli gott! Så vid 14 tiden gick jag hem och började dona och plocka undan lite. För när det kommer 2 vilda pojkar så gäller det att flytta upp de saker man är rädd om =) Och nu ska jag börja skala potatis till hela skaran. Det ska bli klyftpotatis ikväll och grillat såklart...

Trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Rackarns så gott det där lät..

Men du...glöm inte beasåsen hihi

Kram

2009-04-03 @ 21:18:36
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0