Heldag

Idag blev det en heldag på jobbet. 6-15 på Brutna. Gissa om jag är slut i hela kroppen. Efter 10 hade jag så ont i vader och fötter. Efter lunch kröp det i hela kroppen. Trodde dagen aldrig skulle ta slut. Men jodå det gjorde även den... som tur var. Åkte hem och  sov en stund och när jag vaknade och skulle gå upp så ville inte kroppen det. Det tog tvärstopp. Huvudet var på G att börja med middagen men de ville inte kroppen. Så jag låg kvar tills gubben kom hem. Då var det bara att ta sig upp..
Men jag är lite orolig över morgondagen. Jag har tagit på mej ett 6-15 pass till då + att jag ska ha en Partylite visning på kvällen. Vet inte hur jag ska orka det. Jag hinner inte åka hem och vila en sväng innan heller.

Får se om jag överlever!
På återseende... kanske =P

Kommentarer
Postat av: Sussi

Efter dom här dagarna är du värd att få vara ledig fredag, tycker jag!!

Kram på dig

2009-04-01 @ 21:37:06
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Liselott

Visst är det jobbigt att vara så otränad så kroppen värker när man gör något. kommer väl aldrig ur sängen efter första golfrundan. Kram

2009-04-08 @ 19:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0