God gärning!!

Jag är med i en forskning om havandeskapsförgifting. Man går dit 3 gånger under graviditeten och sen en gång efter. Den är tråkig men man gör ju en god gärning. Dom tar massa blod, kollar blodtryck och vikten. Sen tar dom massa bilder på min pulsåder med ultraljud. Varför vet jag inte riktigt, men det är tydligen så testet går till.

Jag har nu gått upp 1½ kg under min graviditet. Det känns jättebra att det inte är mer och jag tycker inte att det är mer än magen som har vuxit heller (kanske tuttarna lite också förstås) så de är skönt =)
MEN varför känns det som att det är rumpan som har blivit 10 kg tyngre. För så fort jag ska upp ur soffan så känns det som bly i bakdelen... Hihii... =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Vad roligt att du också bloggar!! Då kan jag följa dig och din mage nu när vi inte ses så ofta!! Jag ska tänká på dig också imorgon, stackars oss!! Kram!!

2009-05-21 @ 20:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0