Andra dagen hemma.. trodde jag

Vaknade runt halv 9 och kände att de skulle bli en bra dag idag. Solen sken och jag tänkte bara ta det lugnt och tvätta några maskiner tvätt och dona lite hemma.
MEN så blev inte fallet.
Chefen ringde 10 i 9 och talade om att de var kaos på jobbet och att dom behövde folk. Så det var bara att äta frulle och sen åka in till jobbet. Var där runt 09,40. Jag fick jobba på Brutna. De var skoj. Skönt att slippa all stress och allt ansvar. Bara stå där och knappa och plocka ordrar tills det var slut med dom. (Men lite ont i kroppen har jag) Hihii inte van att röra på mej så mycket på en dag =)
Imorgon och på torsdag ska jag också jobba så det där med att vara hemma får jag vänta med. Men inte gör det mej nått. Jag jobbar så gärna. Men jag är ledig fredag tror jag. Det skulle vara skönt att få vara hemma någon dag iaf...


Kommentarer
Postat av: Liselott

Lika kul att se dig varje dag Kram

2009-04-01 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0