2 veckor kvar

Imorgon är det 2 veckor kvar på jobbet..
Vet fortfarande inte riktigt hur jag känner mej. Men det tar emot mer och mer att gå till jobbet. Och tro det eller ej... Det sista jag får göra på jobbet är att lära upp någon helt annan mitt jobb. Gissa om man blir sugen på att gå till jobbet då.... NOOOOOT.

Chefen småmummlar nått om att jag ska få jobba v.18-19 för dom tror att de ska skita sej med de nya systemet och mitt kontor. Men jag får inte nått riktigt svar på om jag verkligen ska få göra det eller inte.
Ibland känns det bra att jag måste komma in och hjälpa dom. För inte för att skryta, men jag är jävligt bra på mitt jobb. Men sen andra sekunden så känns det som att jag lika bra skulle kunna skita i det. För varför ska jag vara snäll och hjälpa dom när dom för det första själva har satt sig i den här sitsen och för det andra så får jag ju ändå inte vara kvar. Så varför hjälpa dom då?! När dom ändå behandlar mej som skit.

MEN jag är ju inte så som person.
Jag tycker om att jobba och att hjälpa till. Så då står jag ju där ändå. Jag morrar och har mej men lik förbannat så kan jag inte låta bli att hjälpa till *suck* Varför ska man vara så jävla dumsnäll?!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag håller med! Du är jätteduktig på ditt jobb. Tänkte bara meddela att din elev var hemma med vård av sjukt barn idag. Visst börjar det bra??

Vad jag kommer sakna dig!!!!

2009-03-17 @ 18:29:29
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0