6½ vecka kvar

Idag när jag satt på jobbet så kom jag på att jag bara ska vara kvar där i 6½ vecka till.
Jag tycker att det ska bli ganska skönt att få komma därifrån. Inte från vännerna men från själva platsen. För nu känns det bara som ett Måste när man går till jobbet. För hur skoj är det att gå till ett jobb där man inte riktigt känner sig välkommen. Man har ju lixom fått "sparken". Man känner sig inte behövd längre och det är jobbigt när man lägger ner sin själ i det man gör och 11 år senare så är det bara tack och hej. Det är en jälva skit känsla...

Men man får se framåt i livet. Hoppas på att det blir bättre och att man fortfarande har sina vänner från jobbet kvar. För vad ska jag gör utan dom :( Vill ha er kvar! Tycker om er!

Nej nu måste jag sluta. Nu börjar det bli för tunga tankar.... Puss på er alla och tack för att ni finns!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag kommer sakna dig Jessica!..Är skittråkigt att du är tvungen att sluta. Men vi kommer hitta på mycket skojigt ihop även om vi inte jobbar tillsammans. Det finns MSN, Mejl och telefon.

2009-02-26 @ 12:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0