Jag ska vinna!!

På juldagen kom jag på en knasig idé. Vi är ett gäng på 6 personer som ska tävla om vem som kan gå ner mest procent i vikt fram tills jag fyller år den 25 april. Vi har vägt oss och mätt magen på allihopa. Men det är bara vikten som gäller. Men det är alltid skoj att se hur mycket man har minskat runt midjan också.
Så nu ska man bara försöka hitta motivationen.. Den har gått och gömt sig någonstanns under en sten eller nått för jag hittar den inte =( Men vi har köpt Wii fit så man kanske kan lura sig själv att "leka" lite på den en stund om dagen så kanske jag får upp lite flås och motivation. Hoppas hoppas...
Men jag har ändå gett mej tusan på att jag ska vinna. Det känns lite som en omöjlighet just nu. Men det är en bit kvar till april så det är bara att börja med små steg och sen öka.. Jag vet att jag kan bara jag vill.. Måste bara bli av med det förbaskade godissuget.

Kommentarer
Postat av: Carola

Lycka till Jessica!!



Jag intalade mig själv att godissuget och hungern på kvällarna kom för att jag skulle orka vara vaken på nätterna. Nu börjar Emil sova ganska bra och suget är nästan borta. Vad tror du om den teorin?



Stor kram Carola

2009-12-30 @ 09:58:39
Postat av: Jessica

Ja du Carola jag tror på den teorin. Men nu när jag har börjat träna en halvtimme varje dag. Så känns det mycket bättre och sötsuget börjar faktiskt försvinna lite.. Hoppas jag =)

2009-12-30 @ 11:57:33
URL: http://yessie.blogg.se/
Postat av: Sussi

Det där känns igen..

Hrm, den gången gick det inte allt för bra hihi

Det liksom rann ut i sanden ;-)



Men jag hejjar på dig jag. Hoppas du klår dom andra :-)



Kram

2010-01-10 @ 19:47:21
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0