Jobba, jobba

Jag förstår mej inte riktigt på mitt arbete. Jag blev uppsagt pga arbetsbrist. Men jag har varit borta från jobbet ca 3arbetsdagar sen den sista mars. Så vad tänkte dom egentligen??!! Visst är det bra att jag får jobba. Men samtidigt så får man inte riktigt någon ordning på dagarna och på livet. Man tror att man ska vara hemma, men så kan dom ringa samma morgon eller dagen innan och fråga om man kan jobba. Så vad gör man?!! Jo det är ju bara att ta sig till jobbet de....

Sommarjobba?
Sen så frågar dom om man vill sommarjobba på sitt eget jobb som man har jobbat på i 11 år. Det känns lite konstigt.
Men vad gör man där då?
Jag vill ju ha semester men samtidigt så skjuter man ju upp sin arbestslöshet =S Men då får jag ingen semester alls med Roger eller överhuvud taget och har man jobbat ett helt år så vill man ju ha semester på sommaren de här året också ju.
Vet inte vad jag ska göra på den fronten. Men jag behöver inte svara riktigt än som tur är. 
Vill men ändå inte!! *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0