Nu är ingenting säkert längre

Josefin kan inte riktigt krypa. Men hon kommer fram på sitt eget lilla sätt. Hon hasar som en mask. Hon tar upp armar och benen som att hon ska krypa. Men istället för att ta en hand framåt så lägger hon sig på magen igen och hasar sig fram genom att sträcka ut benen. Så helt plötligt är hon någon helt annan stanns än där man la henne =P
Hon pratar också för glatta livet på sitt lilla språk. Det är livliga diskutioner som gester som pågår. Det skulle vara så skoj att förstå det hon berättar.

Idag åkte Roger till Turkiet så nu är man gräsänka i 4 dagar =(
Men än så länge så har jag haft fullt upp. Min moster och min kusin är här. Så jag har fått lite hjälp med att fixa min stenrabatt som finns mitt på gräsmattan. Jag har gjort 7 terasser som jag har sått frön i. Så jag hoppas att det kommer upp nått fint och inte bara ogräs =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0