Måla

4½ månaders kollen gick bra. Josefin blev lite arg på sköterskan när hon gjorde några av testerna.
Nu är hon 64,5 cm lång och väger 6810 gram. Så nu går man gärna inte runt och bär på henne mer än nödvänligt. Hon tycker jättemycket om att äta risgröt med persika och banansmak. Men jag ska testa med potatis igen snart och se om det går.

Nu har jag även börjat riva ner tapeterna i matsalsdelen. Där ska det målas om. Jag tror att det ska bli i nån beige färg. Men är inte helt säker än. Men allt känns bättre än den gula färgen och den blomiga bården vi har nu.
Så jag får se när det blir klart. Tog ca 1 månad innan jag var klar med hallen. Men då var jag ju förvisso i ca. vecka 24-25 när jag började med det. Men jag slipper nog sammandragningarna den här gången =)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad kul det ska bli att få se hur fint ni fått det! Väntar bara på en inbjudan hihi



Hoppas du hittar nåt i garderoben. vi får se om det är nr 2 jag kommer med?

Ses på lördag



Kram Kram

2010-02-26 @ 08:30:09
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0