Mycket gnäll nu!!

Jaha vad gör man...
Jag tror att jag aldrig kommer få ut min bebis..
Tiden går sååå långsamt. Har 2 dagar kvar till BF, vissa vill att jag ska få ut den om 3 men jag vill ha ut den NU. Det skulle ju vara lite coolt om det blev en trippel 9:a. Men jag vill bara få ut den NU.
Jag försöker att inte tänka på det och försöker hitta på massa att göra. Men det är ju nått som hela tiden är i vägen och påminner mej om att det är nått som ska ut.
Har nog provat på det mesta nu tycker jag: stark mat, sex och röra på mej.
Kan nog inte göra mer än att bara vänta.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kul att du verkligen försöker få ut den tidigare på alla sätt och vis .. Men jag tror nog lilla bebisen kommer när den vill hihi

Antagligen är det riktigt varmt och skönt i lilla magen!! :-)



Kram

2009-09-08 @ 23:26:25
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0