En uppdatering!!

Ja vad har hänt på 3 veckor...
Jo nu är hon äntligen här. Josefin kom den 14 september kl.06,57. Hon vägde 2930g och var 48 cm lång.
Inte stor för världen. Men det gjorde tillräckligt ont så det räckte och blev över. Allt gick väldigt fort. Så jag hann inte få mina droger som jag ville ha. Så lustgasen var min ända vän där inne =) Det tog "bara" 11 timmar från att första värken kom tills att det var klart. Så för att vara en förstföderska så gick det undan.

Allt går bra här hemma. Men jag har kommit på att sömn är överskattat. Man behöver inte sova mer än ca 2 timmar i sträck.. =P
Vi var till Bvc idag och mätte och vägde Josefin. Å nu väger hon 3570 g och är 52 cm. Så hon tjockar på sig =)
Men det är lite ensamt att bara gå här hemma och vanka och amma och amma. Vill åka in till stan och kolla läget. Men jag är fortfarande lite för trött för att orka det och sen vågar jag inte köra in till stan själv med Josefin. Men hon blir ju bara större och större så det dröjer nog inte länge för än jag vågar det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0