Vildsvin

Usch jag vet inte om jag vill bo på landet....
Eller det vill jag men nyss när vi satt och kollade på en dålig, men läskig skräckfilm så såg jag nått i ögonvrån.
Tog en liten nogrannare titt på grannens tomt och tyckte först att jag såg en björn, men det var ett vildsvin. Det var skitläskigt. Den kom bara närmare och närmare husen och verkade inte alls rädd.
Jag ringde grannen och talade om att hon hade besök på tomten och hon blev lika skraj hon.
Usch jag har aldrig sett nån så nära husen förut. Måste vara nått fel på det svinet. Hoppas att jägaren snart skjuter den.
Så nu får Emil stanna inne tills imorgon. Tänker Inte släppa ut honom nått mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Usch så läskigt..

Förstår att du inte vill släppa ut Emil då..



Sov så gott

Kram

2009-05-08 @ 23:24:18
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0