Massa..

Nu har det hänt mycke här i mitt liv.

Igår var det sista april och då började dagen med att man jobbade... Som vanligt.
Sen på kvällen kom "gänget" över och grillade. Det var mumma. Sen stuvade jag in alla i vanen och åkte till Jumkils kase och värmde oss lite gött där.
Idag tog jag mej upp tidigt för då skulle det donas förfullt inför festen imorgon. Mamma kom och hjälpte mej med maten. Jobbigt att laga mat till 40 pers, men det är bara att hoppas på att de blev lyckat. Men det får vi ju inte vet för en imorgon =)
Pappa var här han med men han hjälpte Roger nere i garaget. Men sen så fick vi nyckeln till bygdegården som vi ska vara i imorgon. Så då åkte vi alla 4 dit för att fixa lite så vi slipper göra allt imorgon.
Men nu ska jag försöka sova lite så man orkar morgondagen också. Det kommer att bli en låång dag...


Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag ser jättemycket fram mot din fest!!

Hoppas det inte blir för stressigt för dig att förbereda allt..



Vi ses snart

Kram

2009-05-02 @ 00:56:21
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Ulrika

Hoppas ni får en rolig fest... Tråkigt ma ej blev bjuden.... ;) Kramar

2009-05-02 @ 15:53:13
URL: http://ulrikas.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0