Första dagen!

Japp då har det blivit verklighet.
Nu får man inte jobba på jobbet längre.
Vaknade vid 5 och var såklart mega vaken *suck* Alltid när man får sova längre. Men jag gosade upp mej hos Roger och somnade om. Vaknade av Rogers väckarklocka vid kvart över 5 och puttade upp honom. Vände på mej och somnade om. Vaknade igen vid 8 och insåg att jag inte behövde gå upp än. Låg och drog mej till halv 9. Knatade upp och åt frulle och gjorde mej i ordning. För jag var ändå illa tvungen att åka in till jobbet för att jag skulle på att möte med A-kassan och arbetsförmedlingen. Å där blev man inte klokare av att sitta i 2½ timme.
Gick ner på terminalen och sa hej till dom som var kvar.
Det var jobbigt att vara där när man vet att man ändå inte får jobba. Kände att jag fick åka därifrån för att inte bryta ihop helt.
Men det blir nog bättre med tiden....


Kommentarer
Postat av: Kjell

Du har då rackarns svårt att hålla dig borta, på jobbet idag igen.

Snart kommer solen & värmen, då blir det förhoppningsvis bättre.

2009-03-31 @ 13:58:59
URL: http://my2cent.bloggagratis.se
Postat av: Sussi

Det var kul att se dig idag..

Jag har en utmaning till dig att hämta ur min blogg om du har lust och tid..

Kram på dig!

2009-03-31 @ 16:20:17
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Liselott

du ska se att du kommer vara där så mycket att du glömmer att du fått sparken kram

2009-04-01 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0