Till vett igen

Nu har Otto varit till vetrinären igen. För hans öra svullnade upp igen och medicinen hjälpte inte...
Jag var livrädd att örat skulle "explodera" hemma igen. (Har nyss målat om i hallen och vill inte göra det igen =))
Men det gick bra. Men när vi väl kom till vett så hände det som inte skulle hända. Hon skulle precis börja suga ut blodet i örat då det "exploderade". Ja de kom precis överallt, på väggar, tak, på mej och vett. Ja överallt *suck*
Men hon gjorde så gått hon kunde. Gjorde rent och gav honom en spruta i örsnibben som ska ta bort bakterierna och medel i öronen så att det inte ska klia. Sen var det bara att åka till apoteket och hämta ut nya grejor. Så nu ska jag och Otto slåss varje morgon och kväll. För jag ska göra rent hans öron och sen ha i ett medel i dom. Sätta på honom en tratt.
Nån som vill byta?!!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Nej tack jag vill inte byta hihi



Hoppas infektionen ger med sig den här gången. Blir ju så dyrt att springa till vetrinären hela tiden!!



Kram

2009-06-08 @ 19:50:58
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0