Julafton

Det har varit den bästa julen nånsin.
Vi har haft det jättemysigt. Vi var dom närmsta. Men vi blev ändå 13 st hemma hos oss.
Det ända jag tyckte vi gjorde var att äta och äta. Men det hör väl julen till.
Men jag, Josefin, mamma och min ena syster han i alla fall med en promenad efter dopp i grytan som vi började med. Sen var det Kalle, och efter det åt i resten av det som skulle vara på ett julbord. Förutom lutfisken som vi åt efter paketöppningen. Jag fick många paket fast jag inte tycker att jag har varit så snäll i år. Har ju haft mina hormonsvängningar i år =P hihii..
Josefin fick Massa julklappar i form av både kläder, leksaker och pengar. Hon kan ju inte själv uppskatta det hon fick men mamma sin blev jätteglad för alla paket hon fick =)
Även Otto och Emil fick några paket. Emil var med när jag öppnade hans paket. Han ville vara med hela tiden och när jag öppnade ett med en färgglad råtta i så bet han tag i den och morrande massor. Trodde nog att det var en riktig =) Så han sprang under bordet och där låg han och bara morrade på den. Hihi han är rolig han..

Men sen så hände det även nått ännu roligare. Men det började redan på morgonen. Josefin började prata förfullt. Hon mummlar och mummlar hela tiden och mycket. Det är så skoj att lyssna på. Man blir så glad och varm i hela kroppen när man höra henne. Men lilla tjej börjar bli stor =)

God Jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0