Amma eller inte?!

Vad ska man göra?
Jag känner att jag är ganska less på att amma. Hon är mest bara bökig och skrikig när hon ska äta. Jag känner hur orken bara försvinner. Å nu förtiden så har jag väldigt lite av den varan. Ork alltså..
Jag vet att jag har tillräckligt med mat. För ibland får hon i sig så stora klunkar så att hon storknar. Men varför ska hon krångla? Tycker inte att det alltid kan vara krångel med magen.
Men visst kan hon vara duktig också. På nätterna när hon äter så är hon jätte duktig. Hon äter det hon vill ha och sen somnar hon bara om. På dagarna någon gång ibland så går det bra. Men det är på dagarna hon alltid ska bråka. Det är väl förvisso bra. För då har jag ju iaf lite mer ork. Men det tär på en.

Så ska jag då börja ge lite ersättning och kanske fortsätta amma varannan gång?
Eller kanske bara testa ge henne ersättning en gång per dag?
Eller ska jag fortsätta amma och hoppas på att det blir bra igen?

Jag har nog iaf tänkt köpa hem en liten förpackning ersättning så jag har hemma ifa jag skulle ge upp helt.
Men jag vill inte sluta amma. Jag hade bestämt mej att iaf fortsätta fram tills hon är 4 månader. Men nu börjar jag överväga att ge upp..
Känner mej mycket velig.. Men jag känner att jag inte mår bra av det här så jag ska kanske testa något nytt..
Får se hur jag gör!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Lycka till! I vilket fall som helst så stöttar jag dig! (till skillnad från vissa! ;) ) KRAMARNA!! Ses på lördag (imorn)

2009-12-04 @ 11:45:06
URL: http://ulrikas.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0