20 dagar kvar sägs det!!

Nu är det 20 dagar kvar till beräknad förlossning.
Men gissa om jag är less på det här. Man går bara runt och väntar och väntar. Å alla säger att "Nu är det inte långt kvar" Men det kunde lika gärna vara 7 månader kvar... Nära skjuter ingen hare!!!
Jag går upp varje natt och bara vankar för jag  har ont i ryggen och svårt att andas. Spelar ingen roll hur jag än försöker ligga. Å nu dom senaste nätterna har jag drömt massa om förvärkar och allt som har med förlossningen och smärta att göra. Så jag vaknar även av det och undrar om det har satt igång eller om det bara är jag och min fantasi som spökar. Än så länge är det bara fantasin. Men jag sover ju inte bättre för det.

Å så här ser jag ut nu..

Kommentarer
Postat av: Sussi

13:e eller 15:e september blir det ju hihi



På lördag är det ju kräftskiva hos oss så du skulle bara våga plutta ut den innan dess!! :-)

För ni kommer väl?



Kram

2009-08-24 @ 09:23:22
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0