M3... Hmmm...

Idag har vi börjat med ett nytt datapogram (M3) på jobbet. Jag har förvisso slutat.. Men dom ville att jag skulle komma dit när det nya pogrammet började. 
Man är uppsagd men ändå så känns det som att dom inte klarar sig utan mej. Känns skönt att bara behövd. Men ändå känns det skit när man vet att man ändå har blivit uppsagd.
Men som jag gissade på så blev det kaos idag. Satt på jobbet i över 11 timmar och hade en 15 min rast och så fick jag äta lunch 45 min senare än vanligt. (Å de är inte bra, för ingen vill se mej hungrig. Blir lite smått irriterad på ALLT då) De var dom ända lugna stunderna på hela dagen. Så man kommer nog somna ovaggad ikväll..

Men jag vill också gratta min vän Liselott på sin födelsedag.
Hon fick nog inte den bästa födelsedagen som man kan önska sig. Men jag hade iaf med mej tårta till jobbet så hon fick firas lite =)

Grattis gumman!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0