Hemma igen =)

Nu har gubben äntligen kommit hem =)
Jag är så glad och lättad att han är hemma igen. Har saknat honom så mycket. Viste inte att man kunde sakna nån så mycke som jag har gjort.
Jag fick ju också några presenter av honom =) (tur för honom de...=))
Det var jätte fina presenter. Jag fick ett par röda örhängen + matchande halsband och ett svart hjärthalsband. Fick också en parfym som luktade jättegott. Jag är så kinkig när det gäller parfymer. Men han hade verkligen lyckats, för den luktade milt och megagott...
Han har även tagit massa kort så nu ska jag kolla om det är några kort som man kan framkalla och hänga upp på väggen.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Men..vad go han är!!

Hälsa honom så gott..



Kramisar

2009-04-28 @ 22:20:03
Postat av: Ulrika

Vart har han varit då??? Kram

2009-04-29 @ 11:56:35
URL: http://ulrikas.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0