Jobbig dag

Idag känns det som en jobbig dag.
Jag började med att försova mej. Jag vaknade och kände mej helt slut i kroppen. Vill inte bli sjuk igen. Men det är inte en sån känsla i kroppen så som man  känner när man börjar bli sjuk. Jag tror snarare att det är mörkerdeppa på gång. Har varit vaken nu i 3 timmar och jag har ätit frukost och druckit kaffe. Men jag känner mej fortfarande inte vaken. Det sticker i ögonen och jag är inte på humör för nått. Känns som jag bara sitter och stirrar ut i tomma intet. Försöker tänka positivt men orken finns inte där. Orkar knappt att le. Det känns som att jag vill gråta, men jag vet igentligen inte vad jag ska gråta över. Kan inte sätta fingret på de. Det hjälper ju inte att man blir arbetslös om ett halv år heller. Tror också att det är den känslan som börjar smyga sig på mig och det är en jobbig känsla. Blir ju inte gladare för det :( 

Kommentarer
Postat av: Roger

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/viktklubbse/article2797220.ab

2008-12-10 @ 21:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0