Då var julen över..

Ja nu var det ett tag sen jag skrev. Vi hade julen hemma hos oss i år. Våran första jul i vårat hus :) Det var mycket att stå i och att tänka på. Men det gick jätte bra ändå tycker jag. Alla blev nog mer än mätta och nöjda. (Får jag hoppas) Det såg iaf så ut på dem.
Ramona var tomte hos grannen och hon var sååå duktig. Är så stolt över henne. Hon var t om tomte hos oss :) (Vad är en jul utan tomte)
Vi hade inga barn i jul. Men man kunde nästan tro det när man tittade under julgranen. För där var MASSA paket. Vi måste ha varit riktigt snälla i år. Hihii.. Jag fick bara saker som jag hade önskat mej. Jag känner mej så nöjd och nästan lite bortskämd.
Jag måste också ge min mamma massa beröm. Hade jag inte haft henne med i jul så skulle jag nog inte klarat det. Jag tog mej nog lite vatten över huvudet. För det är verkligen MASSA att tänka på när man står för en jul. Men jag tyckte att vi gjorde det bra tillsammans, jag och mamma.
Sen var även min farmor med oss i jul. Det var jätte skoj att ha henne hos mej. Älskar dej så!

Ha en god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Liselott

Det är verkligen mycket att stå i man kan inte slappna av förrän all mat är överstökat, vilket känns som en hel evighet.

2008-12-28 @ 22:37:34
Postat av: Sussi

Det är därför man inte har jul hemma.. Man åker iväg istället. hihi

2008-12-30 @ 20:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0