Bättre dag

Idag känns det lite bättre. Å det får jag nog tacka Sussie för. Skulle hon inte dra med mej på bodyjam igår så hade jag nog deppat ihop helt. För jag tror att det som behövs för höstdeppa är att röra på sig. Men de är så förbaskat svårt att komma igång när man är nere. Men det är då man tackar för att man har vänner som stöttar en. Och det hjälpte nog också lite grann genom att ställa mej på den där dumma vågen igen. Eller den har blivit lite snällare. Hade gått ner 0,9kg :) Det kändes bra. Nu är det bara att fortsätta. Men man får väl se hur det går nu. För det var sista gången för i år som dom körde bodyjam. Så det blir nog inte så mycket mer träning innan jul och då kommer den "farliga" tiden. Då det hela tiden finns något att äta, och jag är ju dum nog som gör det också...

Kommentarer
Postat av: Sussi

Under julen är det nog ingen som kan hålla sig från allt gott. Vi kommer ha desto mer att träna bort när det nya året börjar. Från den 5 jan sätter vi igång med Bodyjam igen och nytt program dessutom. Ska faktiskt bli kul. kram

2008-12-12 @ 07:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0