Frivillig hjälp eller?!

Här händer det inte så mycket.
Förutom att jag jobbar och jobbar. Lämnar och hämtar lillskruttan. Lagar mat och sen dax att sova.
Men jag tycker ändå att vi har fixat till vardagen rätt bra. Men just nu går jag ju på upplärning och har lite softare tider. Så vi får se hur vi lägger upp det sen. För då får även gubben hämta henne och det har han aldrig gjort förr. Men det kommer nog gå bra det med.

Jag fick ett så skönt kort på Josefin när jag fick massa "hjälp" med tvätten.
Det ser verkligen ut som att jag har tvingat henne att tvätta sin egen tvätt =P

Kommentarer
Postat av: Kjell

Haha, det ser verkligen ut som om hon lider, stackars liten. :)

2011-01-17 @ 14:57:26
Postat av: Linnéa

Barnarbete? Nej det kan det väl ändå inte vara när man ser ut att ha sååå roligt :)

2011-01-18 @ 07:48:44
Postat av: Sussi

haha ja, den blicken avslöjar en hel del du ;)

2011-01-27 @ 21:43:55
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0