Snart 4 månader

Om 2 dagar är hon 4 månader. Oj vad tiden går fort helt plötsligt. Hon är så mycket lättare att handskas med. Hon är mycket mer "människa" Man behöver inte bara gå runt och bära på henne längre. Hon är nöjd bara av att ligga och titta, äta på händerna och joddla.
Idag har jag varit på Bvc och vägt och mätt lilltjejen igen. Å nu är inte lilltjejen så liten längre. Hon väger 6310 gram och är 62 cm lång. Så nu är det Storatjejen =)

Sen har jag även skickat iväg en arbetsansökan på ett deltidsjobb som man bara jobbar varannan helg. Det skulle passa mej såå bra. Skulle vara skoj att få komma ut och träffa lite folk och tjäna lite extra pengar. Men men jag gissar väl på att det inte bara är jag som vill ha det jobbet. Så man kommer väl inte ens komma till interjuv. Men skam den som ger sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0