Dop

Igår var det dop för lilltjejen. Hon var jätteduktig hela tiden. Hon tittade mest bara runt i kyrkan, pratade lite och sen så höll prästens tumme på att bli uppäten. Hihi men lite svinn får man ju räkna med =P
Hon sa inte ett ljud när vattnet kom på huvudet heller. Duktiga tjejen!
Efter dopet så bjöd vi på smörgåstårta och kaffe och kladdkaka med glass. Tror att dom tyckte om det. För Roger fick ingenting kvar till matlåda =) hihi.
Hon fick jättemånga fina presenter.
Sen är jag evigt tacksam för all hjälp vi fick med städning och diskning efteråt. JätteTack till alla som hjälpte oss!! För jag var ändå helt slut när vi kom hem. Det var även Josefin. Vi åt lite mat sen somnade hon och jag på soffan. Hon sov väldigt oroligt. Gissar på att det var mycket intryck att smälta.

Här har vi Fadder Ramona och Peter och vi.


Här har vi alla fina presenter som Josefin fick. Tack alla!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Tack för ett jättetrevligt dop. Smörgåstårtorna var jättegoda.. Ja, i alla fall den med leverpastej för den andra smakade jag aldrig :-)



Vi ses på lördag

KRAM

2010-01-20 @ 22:27:38
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0