Vintermys

I helgen hade vi massa folk här. Å vi hade det så mysigt.
Först samlade vi ihop alla och pulsade ut i skogen. Det är ju bara så härligt när det är så mycket snö ute. Man ramlar då och då när man inte ser vad som finns under snön. Men vad gör det när man är fullt påklädd.
Här har vi halva gänget. Resten var lite efter.

Jag försökte även göra en snöängel. Det är bara ett MÅSTE för mej varje vinter =)
Men i år fick jag lite hjälp med det.
Lite snöbollskrig blev det också.

Men sen gick vi in och värmde oss och åt lite lunch. Som fick bestå av korv med bröd. Sen blev det glögg så det värmde riktigt bra i kropp och själ.

Senare när dom andra hade gett sig av hemåt så satte jag, Josefin och mina systrar igång med att klä granen.

Kan själv..
Sen hade vi en av oss som verkligen gick in för det här. Eller vad tycker du?! =P
Men så här blev iaf resultatet. Är riktigt nöjd =)



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ser ut som att ni hade en riktigt mysig dag och kväll!! Jag blir inspirerad att gå ut och göra egna snöänglar - kanske jag också kan få hjälp! :)

2010-12-08 @ 14:59:20
Postat av: Sussi

Snöänglar är avklarade för mig med. Konstigt nog har jag också den känslan att jag måste göra det varje år :)



Granen blev jättefin.. Eller är den det fortfarande efter Josefin vält den? hihi



Kram

2010-12-14 @ 09:58:15
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0