Bf om 6 dagar

Jaha då är det 6 dagar kvar till beräknad förlossning.
Nu börjar det kännas lite mer och mer verkligt. Ska bli skönt men samtidigt läskigt. Jag är inte livrädd men nervös. Vet ju inte hur det kommer starta eller nått. Så det är ju lite spännande.
Nu förtiden tycker jag att jag sover lite bättre, eller jag ligger bättre. Tror att det är för att den har skjunkit ner och fixerat sig lite mer och att jag kan andas lite lättare. Men nu börjar jag få ont runt hela bäckenet. Vet inte om det är foglossning eller nått med värkar att göra. Men det gör ont lite då och då men det gör fortfarande inte så ont så jag inte står ut. Men värre blir det väl antar jag =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0