Börjar komma till liv igen

Nu så är man nästan människa igen efter helgens bravader.
Festen blev lyckad tycker jag. Maten gick ner och även drickat märkte jag =) Så de var skönt att se att allt slit lönade sig.
Jag fick jättefina presenter. Känner mej alldeles bortskämd!!
Å sen så var mamma, pappa och lelle en jättestor hjälp i köket. Ett mega Tack till dom! Det var så skönt att slippa allt sånt och bara få vara med på kalaset och inte oroa sig över nått sånt. (Men de var klart att man var in och bestämde lite grann ändå)
Sen hade vi också nattfrämmande =) Anna och Jocke från Karlstad kom också på mitt kalas. Det var skoj att dom ville komma upp. (Hoppas att dom kommer upp igen i sommar=)) Saknar dem redan.

På söndagen var det bara att åka tillbaka till bygdegården och städa det sista och plocka ner det som skulle hem igen. Men eftersom det mesta var fixat på kvällen så behövde vi bara moppa golv och lite till... Men fort gick det. Så vi hann även åka iväg och gratta svärmor. Sen blev klockan sent så de var bara att åka hem och äta lite "festmat" som blev kvar (eller vi fick ihop 12 matlådor) och sen gå och lägga sig.

Sen skulle jag upp idag, måndag och jobba. Men nejdå de sket sej. När man väl kunde slappna av och återgå till vardagen då vaknade man ju såklart med migrän. Så det blev en dag i sängen :(

Jag pallar tydligen inte en helhelg..
Hmm har man kanske blivit för gammal nu.....    ......svara inte på det!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite underhållning:

http://www.skrattnet.se/kategorier/skamt.php?cat=7&sub=21&id=183

2009-05-05 @ 21:52:22
Postat av: Sussi

Det var en jättetrevlig fest!!

Tack för att jag fick komma..

Kram på dig

2009-05-05 @ 22:15:17
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0