Hallen

Nu är jag Äntligen klar med hallen =) Det känns sååå skönt. Jag har målat den grön och sen så har jag satt upp tavlor och hatthyllan är uppsatt den med.
Så nu är det bara tapetseringen i pyrets rum kvar. Får se hur lång tid det tar innan det är klart. För blixten är jag inte precis har jag kommit på =) Men jag har ju ca 8 veckor kvar så det ska nog gå bra. Men allt tar längre tid att göra nu känner jag. Jag är tung och klumpig och får sammandragningar då och då, och lillskiten har nu hittat kissplåsan och det gör inte saken lättare.

Å Roger har varit duktig han med. Han är äntligen färdig med garagegolvet. Så nu kanske vi kan börja använda grovingången igen när han har fått in allt i garaget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0