Massa sprutor

Igår var vi till Bvc och Josefin fick sina 3 månads sprutor. Det tyckte hon inte om lilltjejen. Hon grät en lite skvätt. Men sen fick hon nappen och massa kärlek av mamma så då blev det bra. Men innan ena sköterskan gick därifrån så fick hon en arg blick av Josefin. Det såg så roligt ut =)
Sen var det min tur. Jag skulle på efterkoll på Mvc i stan och då såg jag att man kunde ta svininfluensasprutan. Så då passade jag på att ta den när jag ändå var där + att det inte var någon kö.
Men när vi sen kom hem så började lilltjejen bli hängig. Hon var väldigt mammig och började bli febrig så hon ville bara kura ihop sig hos mej. Det var lite mysigt men det var jobbigt att se henne så nere. Hon hade 38,2 när jag kollade tempern. Så jag gav henne en alvedon och sen så sov hon på mej resten av kvällen. Men hon sov jättebra i sin säng sen på natten. Jag var upp och ammade henne en gång och sen så sov vi vidare. Och nu på morgonen så var hon helt feberfri och jätte pigg. Det var så skönt att vakna upp och se ett leende. Då smälte mitt mammahjärta =)
Jag själv känner bara lite smärta i armen av min spruta. Så vi klarade oss väldigt bra tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad skönt att hon inte blev sämre än så. Och skönt att du verkar ha sluppit bli dålig också



Kram Kram

2009-12-18 @ 10:53:07
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0