V.14+6

Igår läste jag nått hemskt. Det var en tjej som hade en död bebis i magen...
Jag undrar om jag ens skulle klara av det psykiskt. Skulle nog bryta ihop helt och hållet. Usch hemska tanke.

Nu vill jag bara på ultraljud så jag får se om det verkligen är sant. Att det finns en liten "pyret" där inne. Man får ju så dumma idéer hela tiden så man blir ju nästan helt galen ibland. Försöker och försöker tänka positivt. Men det är svårt att hålla sej på den banan hela tiden...
Men det känns ju som att det skulle vara nått där inne. Det hugger och har sej. Men man känner ju inte av "pyret" på så sätt att man kan säga att det verkligen är så.. Men jag tycker att magen blir större. Men inte på svulla-äta-gå-upp-i-vikt större. Utan att toppen på magen växer. Så det är lite skoj. (Vi knäppte kort på magen i lördags)

Men jag känner mej fortfarande elak som inte har berättat än för alla mina vänner. Jag behöver ju verkligen all stöd man kan få. Men det finns ju fortfarande så mycket som jag oroar mej över *suck*
Tänk  om det inte är sant!
Tänk om det skulle hända nått så här tidigt!
Tänk om jag bara hittar på!
Tänk om jag inte får jobba bara för att jag talar om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0