Är i vecka 14

Nu är jag i vecka 14 eller vecka 13+4. Det syns inte så mycket och det är ju skönt. Tur att man är mullig :) Eller jag vill berätta men ändå inte. Jag vill inte att chefen ska få veta för jag vill ju gärna sommarjobba en månad eller så i sommar. För det klarar jag ju av. Men jag vet ju inte vad chefen tycker om han får reda på det. Därför tycker jag att det är skönt att ingen vet.

Vi var hos pappa, mamma och Lelle ihelgen. Det var riktigt jobbigt. Ville ju berätta men ändå inte. För det känns så overkligt fortfarande. Vill gå på UL för att vara helt säker på saken. Men det är minst 2-3 veckor tills vi får åka dit. Så *suck* det är bara att snällt vänta.

Men "pyret" har varit snäll. Jag har inte alls mått så illa som vissa kan må. Har mest haft enormt ont i tuttvårtorna och varit megatrött. Det som jag mest har blivit irriterad på är att jag mår mer illa nu än ibörjan. Blir illamående bara jag tänker på mat.. Usch och jag är inte sugen på NÅN mat :( Bör ju ha varit tvärtom :P (Jag är bra knepig jag)

När vi var hos mamma så fick vi tacopaj. (Det var megamumma) Jag åt massor. MEN då så tog dom fram rödvinet. "Jag körde ju så jag skulle ju inte ha nått"=) MEN gud så sugen jag blev på rödvin. Luktade lite på innehållet och det gjorde ju inte saken bättre... Men det är ju som vanligt att man är sugen på det man inte får :P Jag ska nog upp på systemet och köpa en flaska alkoholfritt rödvin. Jag kan ju iaf inbilla mej om att det är riktigt vin och njuta.. Hihii...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0