Pyret

Nu har jag/vi berättat för alla om våran lilla bebis i magen.
Det blev olika reaktioner men det mesta var possitiva =)
En del blev arga eller besvikna på oss för att vi inte hade berättat tidigare =P
Men det gick över ganska fort.... tror jag =)
Nu är det skönt när alla vet. För det är bökigt att försöka dölja magen nu. Den vill lixsom hela tiden synas och vara ivägen.

Jag har lagt in mina inlägg som jag har skrivit under tiden jag inte har berättat. Så om ni vill få en liten uppdatering på hur jag har känt mej och mått så finns dom här nu.


Kram på er alla nu och håll tummarna =)


Kommentarer
Postat av: Anna Olsson

Då får jag säga grattis här nu då!!!=) Kram

2009-04-21 @ 20:42:05
Postat av: Sussi

Det var riktig skojigt att läsa..

Jag förstår varför ni väntade med att berätta även om det vore kul att få veta det tidigare!!

Än har vi lång tid att få vara med om din graviditet.. Ses på torsdag

Kram

2009-04-21 @ 20:46:55
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Liselott

Man kan väl aldrig bli sur på en så snäll kompis som du, (gravida har ju upp o ner humör) törs inte vara sur :) Kram gumman

2009-04-21 @ 22:19:36
Postat av: Ulrika

hej!!



Visste inte ens att du hade en blogg! Skoj! :) Kram

2009-04-22 @ 12:44:23
URL: http://ulrikas.babyblogg.se
Postat av: madde

Det är ju fantastiskt!!!



Kram kram

2009-04-24 @ 10:29:38
URL: http://mammamoritz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0