Nervös

Imorgon ska vi på ultraljud.
Å jag är såååå nervös.
Tänk om det inte finns nått liv i magen!
Tänk om det är skadat!
Jag är vill bara veta att allt är okej och att det lilla livet är okej och att vi kan andas ut för tillfället.

Jag pratade med mamma idag och hon var så skojig. Hon håller på att spricka. Hon sa att: Nu får det vara måndag så att ultraljudet är avklarat så att jag får berätta för alla att jag ska bli MORMOR =)
Hihi HON håller på att spricka!! Hon har vetat i ca en vecka.
Vi har vetat i ca 3 månader. HON tror inte att VI vill skrika ut till hela världen att vi ska få ett barn =P

Men som sagt var. Jag är så nervös. Å det kommer upp så många tankar. Både positiva och negativa tankar. Men tyvärr så är det mest negativa. Jag tror att jag försöker bearbeta det hela nu ifa.
Men samtidigt: Om man nu skulle få ett tråkigt besked så tror jag ändå inte att jag skulle vara förberedd på det.
Så egentligen varför tänka sånna tankar när det kommer att gå kanonbra =) hihi hoppas, hoppas....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0