Nu är helgen över!!

Jaha då var helgen över med all dess onyttigheter. Har varit såå onyttig så man får ju skämmas när man tänker efter på vad man har ätit. Har ätit tårta i 4 dagar. Torsdag till söndag *suck* Å jag som vill gå ner i vikt. Men det är ju som vanligt.. Vilja och att göra är ju 2 skilda sak. Jag har fortfarande bara kommit till Viljan.. Men imorron ska vi på det igen, jag och Sussie. Bodyjam :) Det är iaf skönt att man kommer iväg en gång i veckan. Men jag skulle vilja öka det till två. Men man får ta dagen som den kommer. Kanske kan bli en promenad med gubben när man kommer hem. Skönt att få röra på sig efter middagen och så får man mer tid att prata med gubben och inte bara springa runt hemma och dona eller sitta framför tvn och häcka.
Men helgen har även varit rolig. Tack tjejer!! Festen i lördags var jätte skoj. De måste vi göra om :)

Kommentarer
Postat av: Sussi

jag skulle också vilja öka till två dagar i veckan. Men tyvärr så finns det inte så mycket roligt vid den tiden vi vill träna. Vi får köra hårdare det passet vi kan gå på :)

2008-12-10 @ 13:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0